Başkan Vekili Özdemir, Elmalı’da muhtarlarla buluştu
Antalya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir, Elmalı’da düzenlenen muhtarlar buluşmasında ilçedeki yatırımlara ilişkin açıklamalar yaptı.
Antalya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir, Elmalı’da düzenlenen muhtarlar buluşmasında ilçedeki yatırımlara ilişkin açıklamalar yaptı.
Antalya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir, Elmalı ilçesinde düzenlenen Muhtarlar Buluşması programına katıldı.
Muhammet Hamdi Yazır Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen toplantıda altyapı, yol ve tarımsal hizmetler başta olmak üzere muhtarların talepleri dinlendi.
Program öncesinde Elmalı İlçe Hizmet Binası’nda yer alan ve Eylül ayında tam kapasiteyle hizmete açılması planlanan kreş ve gündüz bakımevi de ziyaret edildi.
Toplantıda konuşan Özdemir, belediye hizmetlerinin aksamadan sürdüğünü belirterek, Elmalı’da çalışmaların devam ettiğini ifade etti.
ASAT tarafından Elmalı’ya son 6 yılda 410 milyon liralık yatırım yapıldığını aktaran Özdemir, 2026 yılı içerisinde 227 milyon liralık ihale ile isale hatlarının yenileneceğini söyledi.
Özdemir ayrıca mahallelerdeki yol ve asfalt taleplerinin program dahilinde değerlendirildiğini belirtti.

© Copyright 2026 basinonline.com.tr Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.